Văzut: „Speranță la orizont”


În perioada 6-14 decembrie a avut loc programul biblic „Speranță la orizont”, prezentat de pastorul Doug Batchelor și transmis prin satelit și internet în direct de către Speranța TV.

Am urmărit programul în fiecare seară, iar deja după a doua seară așteptam cu nerăbdare următoarele prezentări. În fiecare seară a fost prezentată o povestire biblică, pe baza căreia era construită prezentarea. În fiecare seară au fost cel puțin câteva gânduri / idei noi, la care nu mă gândisem niciodată. Povestirile au fost prezentate foarte frumos, astfel încât simțeai că ești acolo lângă personaje, în mijlocul acțiunii. Am apreciat și felul în care au fost prezentate gândurile: simplu, dar foarte profund, astfel încât mă „obliga” să nu rămân pasivă, ci să iau o decizie despre felul în care doresc să-mi trăiesc mai departe viața.

Cele 10 prezentări au fost:

  1. Lanțuri sfărâmate
  2. Din închisoare la palat
  3. La picioarele lui Isus
  4. Semnul speranței
  5. Curățat în Iordan
  6. Păcatul de neiertat
  7. Mângâietorul promis
  8. Pe culmile marilor munți
  9. Cel mai bogat om din peșteră
  10. Iată-mă, trimite-mă!

Dacă nu ai urmărit, dar dorești să vezi aceste prezentări, ele sunt disponibile pe site-ul Speranță la orizont. Merită.

Viața pastorului Doug Batchelor este una din cele mai interesante, iar experiența sa este uimitoare. Dacă dorești să citești autobiografia sa „Cel mai bogat om din peșteră”, cartea este disponibilă gratuit pe site-ul Editurii Viață și Sănătate.

Recomand cu drag atât cartea „Cel mai bogat om din peșteră”, cât și prezentările „Speranță la orizont” 🙂

Leave a comment

Top Rated